آموزشگاه فنی حرفه ای کاردانش

آموزش تستر دستگاه‌های ماینر و انتخاب ماینر مناسب

تعمیرات دستگاه های ماینر با  توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند؛ همچنین امری کاربردی و پر تقاضا حساب شده و در بین بسیاری از روش‌های سرمایه گذاری، تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران است. مهمترین نکته برای معاملات ارز دیجیتال، انتخاب ارز قابل اعتماد است. مهمترین نکته برای استخراج، انتخاب مناسب دستگاه‌های استخراج است. امروزه انواع مختلفی از ماشین‌های استخراج ارز در بازار موجود است. هر دستگاهی لزوما برای شما مناسب نیست.

آموزش تستر دستگاه‌های ماینر

در نتیجه سوالی که پیش می‌آید این است:

خرید چه نوع ماینری در سال 2021 مناسب است؟

قبل از خرید ماینر، ابتدا باید بفهمید که از چه الگوریتمی در ارزی که قصد استخراج آن را دارید استفاده می‌شود و سپس به دنبال یک دستگاه که از این الگوریتم پشتیبانی می‌کند باشید، زیرا یک تاجر مشابه ممکن است چندین دستگاه با الگوریتم یکسان و متفاوت ارائه دهد. انواع دستگاه‌ها در قیمت و قدرت با یکدیگر تفاوت دارند. کاربر می‌تواند با توجه به شرایط خودش یکی از انواع آن‌ها را انتخاب کند. در عین حال، قیمت دستگاه تحت تأثیر قیمت ارز نیز قرار دارد و قیمت مدل مشابه ماشین‌ها ممکن است در دوره‌های مختلف متفاوت باشد.

برندهای دستگاه استخراج بیت کوین شامل Antminer ،Whatsminer ،Innosilicon ،Avalon ،Ebit miner ،Cheetah miner ،DragonMint ،StrongU miner و غیره است.

1. شماره یک (Antminer S9):

Antminer S9 تولید شده توسط Bitmain رایج‌ترین دستگاه ماین در بازار است. Antminer S9 از فرایند finFET 16 نانومتری TSMC استفاده می‌کند. شرکت تولید نیمه هادی تایوان (TSMC) از کارخانه نمایندگی تراشه آیفون می‌آید و Ant نیز طراحی کاملا سفارشی را بر روی s9 اعمال کرده است.

بنابراین، این امر باعث می‌شود که s9 دارای یک قدرت محاسباتی فوق العاده باشد و عملیات ماین را کارآمدتر کند. s9 از آخرین نسل تراشه BM1387 (در کل 189 تراشه) استفاده می‌کند و یک تراشه واحد دارای قدرت محاسبه 74GH/s است. از نظر مصرف برق، s9 در 0.08W/GH/s باقی می‌ماند. (توان مصرفی 0.08W/GH/s تحت ولتاژ اصلی 0.4v است و مصرف برق در هر دیواره توان محاسباتی T فقط 100 وات است که معادل تنها 2.4 کیلووات ساعت در روز است.

قدرت محاسبه شده: 13.5 TH /s ± 5 Bit Bitfily miner A1، تراشه ماشین استخراج هسته اصلی ماشین استخراج است.

برخی از مردم می‌گویند که Bitmain منبع کل صنعت ماشین آلات استخراج بیت کوین است. Bitmain دارای فناوری تراشه قدرت محاسباتی خود است. البته این نیز به دلیل همکاری و تلاش مشترک Bitmain و سایر شرکت‌ها است و دستگاه معدن Snow Leopard محصول خود آن‌ها است. A1 اولین دستگاه ماین سفارشی جهان است که مجهز به تراشه ASIC است (BF16BTC)، تعداد تراشه‌ها تا 576PCS، قدرت محاسبه یک تراشه 84.1GH/s و قدرت محاسبه کلی تا 49TH/s ± 5 است.

2. شماره دو (Bitfily miner A1):

Bitfily miner A1، تراشه ماشین ماینر هسته اصلی دستگاه ماین است. برخی از مردم می‌گویند Bitmain منبع کل صنعت ماشین آلات استخراج بیت کوین است. Bitmain از فناوری تراشه قدرت محاسباتی قدرتمند خود در اواخر سال 2013 برخوردار است. البته این نیز به دلیل همکاری و تلاش مشترک Bitmain و سایر شرکت‌ها است و دستگاه استخراج Bitfily miner A1 محصول خود آن‌ها است. A1 اولین ماینر سفارشی جهان است که مجهز به تراشه ASIC (BF16BTC) است، تعداد تراشه‌ها تا 576PCS ، قدرت محاسبه یک تراشه تنها 84.1GH/s و قدرت محاسباتی کلی تا 49TH/s ± 5 است.

3. شماره سه (ZZhanqi Mining Machine Z4):

ZZhanqi Mining Machine Z4 از پردازنده دو هسته‌ای G3930@2.8GHz اینتل استفاده می‌کند، قدرت استخراج آن 265MH/s (ETH) است. مجهز به کارت گرافیک مجزا 570 × 8 بوده و دارای 9 فن است همچنین رادیاتور آن از رادیاتور اصلی INTEL، منبع تغذیه استفاده می‌کند. منبع تغذیه ژانکی 2000 وات، ولتاژ 12.4-12.6v.

ماشین استخراج Ebang E10 یک ماشین استخراج قوی بیت کوین است که توسط Yibang، یک شرکت ثبت شده در هیئت سوم جدید استان ژجیانگ معرفی شده است. دستگاه استخراج Ebit E10 جدیدترین تراشه 10 نانومتری DW1228 (70 قطعه) را به طور مستقل توسط Ebang توسعه می‌دهد. متوسط قدرت محاسبه آن می‌تواند به 18TH/s ± 5 reach برسد و مصرف انرژی آن 90W/T است. مصرف برق کم، قدرت محاسبات بالا، گرماگیر مستقل، بهبود در اتلاف گرما از جمله مزیت‌های آن است.

سینک حرارتی از جدیدترین فناوری اتصال استفاده می‌کند و مواد پوسته قوی‌تر استفاده شده در این دستگاه است که از ماشین ماین شما بهتر محافظت می‌کند و مزایای بالایی را برای ماینرهای سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

سرمایه گذاران هنگام انتخاب ماینر، باید با توجه به ارز دیجیتالی که می‌خواهند استخراج کنند، دستگاه خود را انتخاب کنند. به عنوان مثال، یک ماشین استخراج ASIC فقط می‌تواند ارز الگوریتم مشخص شده را استخراج کند. کاربران می‌توانند مکانیسم و اصل استخراج ارز مربوطه را ارزیابی کنند. مکانیزم پاداش، مکانیزم تعدیل مشکل، مبلغ مبادله و سایر داده‌ها، ارز استخراج را انتخاب کرده و سپس ماشین استخراج را انتخاب کنید.

تعمیرکاران دستگاه‌های ماینر می‌توانند با استفاده از الگوریتم‌های دستگاه ماینر تعمیرات دستگاه‌های ماینر را به آسانی انجام دهند سازندگان دستگاه‌های ماینر برنامه‌هایی برای این نوع ماینرها قرار دادند که بطور مثال دستگاه‌های سری انت ماینر از طریق kernel log می‌توانند عیب یابی‌های دستگاه‌ها را انجام دهند ولی دستگاه‌هایی مانند A1 F1 باید با استفاده از تستر، تعمیرات را انجام دهند.

مجموعه کاردانش این نوید را به تعمیرکاران می‌دهد که مدرسین با تجارب بالا می‌توانند به شما آموزش این نوع دستگاه‌ها را بدهند با روشی بسیار آسان که برای شما سودآوری بالا دارد در ویدئو به شما کار با تستر آموزش داده می‌شود.

فیلم آموزش کار با تستر دستگاه‌های ماینر

اگر علاقه مند به ماین و استخراج ارزهای دیجیتال هستید،  آموزشگاه کاردانش دوره هایی از جمله؛ دوره آموزش نصب و راه اندازی فارم ماینر، دوره آموزش نصب و راه اندازی ریگ ماینینگ، دوره آموزش ارزهای دیجیتال و دوره آموزش بازار فارکس برگزار می‌کند که به شرکت کنندگان در بدست آوردن تجربه حرفه ای، در صورت تمایل به کسب اطلاعات و شناخت بیشتر همچنین مشاورین مجموعه کاردانش تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل