آموزشگاه فنی حرفه ای کاردانش

عیب یابی وتعمیر قطعات لپتاپ ایسوس

عیب یابی و تعمیر قطعات لپ تاپ ایسوس، یکی از سخت ترین مراحل تعمیرات برای تعمیرکاران است. با این حال شما بدون داشتن تجربه نیز برخی فطعات را می‌توانید تعویض کنید. باید توجه داشته باشید؛ که این فرایند ممکن است به لپ تاپپ شما آسیب بیشتری وارد کند. به همین دلیل توصیه ما این است؛ تا حد امکان از تعمیرکاران متخصص که به تعمیر و عیب یابی لپ تاپ ایسوس مسلط هستند، کمک بگیرید.

همچنین می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر آموزشگاه کاردانش، در صورت علاقه به یادگیری عیب یابی و تعمیر قطعات لپ تاپ بپردازید. این دوره مناسیی همه سنین از نوجوان تا میان سال است. همچنین هیچ محدودیت جنسی برای این دوره وجود ندارد. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید. از دیگر مزایای دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر، اساتید برجسته و کارگاه های مجهز کاردانش است. در پایان دوره نیز به هنرجویان، مدرک معتبر بین المللی ارائه خواهد شد. به علاوه هنرجویان مایل به کار در این حوزه، به مراکز خدماتی و بازارکار معرفی می‌شوند.

مراحل عیب یابی لپتاپ ایسووس

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعویض باتری ایسوس

باتری‌های لپ‌تاپ‌ها مخصوصاً لپ‌تاپ‌های رده پایین، زود از بین می‌روند. انجام جایگزینی باعث افزایش طول عمر کامپیوتر شما خواهد شد. هدف این مقاله، آموزش تعویض جایگزینی باتری لپ تاپ ایسوس، است. مطمئن شوید که در یک فضای باز با نور خوب کار می‌کنید. پس از تعویض باتری، آن را تست کنید. مطمئن شوید که درست کار می‌کند. برای انجام این کار،  لپ تاپ را در شارژر به مدت یک شب بگذارید. سپس مطمئن شوید که باتری در حال شارژ شدن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

تعویض کارت حافظه یا SSD ایسوس

اگر می‌خواهید حافظه سریع‌تری (SSD) داشته باشید؛ یا می‌خواهید فضای ذخیره سازی ایسوس فعلی خود را افزایش دهید. در ادامه این مقاله همراه با ما باشید. بنابراین قادر به جایگزین کردن هارد دیسک فعلی لپ‌تاپ خود را با یک SSD/HDD جدید خواهید بود.

تعویض رم ایسوس

گاهی اوقات هنگام عیب یابی لپ تاپ ایسوس متوجه ایراد یا آسیب دیدگی در رم می‌شویم. برای رفع ایراد رم لطفا مراحل زیر را دنبال نمائید.

آیا استیک رم لپ تاپ ایسوس شما آسیب دیده است یا نیاز به تعویض دارد؟ یا شاید شما فقط به دنبال ارتقاء RAM خود برای دریافت حافظه بیشتر رایانه هستید؟ در هر صورت، اگر به دنبال تعویض رم در لپ تاپ ایسوس خود هستید؛ این مراحل را دنبال کنید تا این کار را انجام دهید.

تعویض برد پورت USB، هدفون و کارت SD ایسوس

تعویض هارد ایسوس

در اینجا به مراحل تعویض هارد دیسک قدیمی لپ تاپ لپ تاپ ایسوس می‌پردازیم. هنگامی که رایانه شخصی شروع به در هم زدن نام پوشه ها و فایل ها می‌کند. اغلب هنگام بوت کردن ویندوز از کار می‌افتد. سپس شروع به از دست دادن فایل ها و پوشه ها می‌کند. حتی زمان زیادی برای دسترسی به پوشه ها و فایل ها دارد؛ که به این معنی است که هارد دیسک فعلی در شرف از بین رفتن است. این قسمت نشان می‌دهیم که چگونه افراد می‌توانند فایل‌ها و پوشه‌های مهم خود را با جایگزین یا تعویض کردن هارد دیسک خراب، ذخیره کنند.

تعویض کارت وای فای ایسوس

برای اکثریت قریب به اتفاق دارندگان لپ‌تاپ، اتصال Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت بسیار مهم است. اگر کارت Wi-Fi در لپ‌تاپ خراب شود؛ بسیاری به سادگی لپ‌تاپ خود را غیرقابل استفاده می‌بینند. این قسمت به دارندگان لپ تاپ های ایسوس، در فرآیند جایگزینی کارت Wi-Fi شکسته خود، به لپ تاپ، کمک خواهد کرد. برای عیب یابی لپ تاپ ایسوس و رفع ایرادات مربوط به وای فای مراحل زیر را دنبال کنید.

مقاله های دیگر

عیب یابی لپ تاپ لنوو

عیب یابی USB کامپیوتر

خروج از نسخه موبایل