آموزشگاه فنی حرفه ای کاردانش

چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می کنند

همه ما مشکلاتی نظیر کهنه شدن زود هنگام و یا کدر شدن پس از چند بار شستو شو را تجربه کرده ایم. این موارد به علت های گوناگونی رخ می‌دهد. از اصلی ترین دلایل آن نیز می‌توان به مواد شوینده نامناسب و بی‌کیفیت اشاره کرد. همانطور که می‌دانید لباسهای کودکان را باید با مایع لباسشویی شست و این موضوع سبب ماندگاری آنها شده است. با این وجود وقتی از پودر های بی‌کیفیت استفاده شود لباسها خوب شسته نخواهند شد. در نتیجه در دراز مدت شاهد کدر و کهنه شدن پس از تنها دو یا سه بار شستو شوی آنها خواهید بود.

اساتید مجرب آموزشگاه کاردانش در دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی تمام مسائل فنی و آموزشی را با بهترین روشهای آموزشی در اخیتار شرکت کنندگان قرار خواهند داد. همچنین در پایان دوره به هنرجویان مدرک معتبر و بین المللی اعطا خواهد شد. از ویژگی های برجسته این دوره نیز پشتیبانی مادام العمر از جانب اساتید ناست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

کاربرد مهم فلفل سیاه در ماشین لباسشویی

چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می کنند

کهنه شدن لباس در ماشین لباسشویی

رایج ترین دلیل کم رنگ شدن رنگ لباس ها به جا ماندن مقداری پودر یا صابون است. برای جلوگیری از کدر شدن و کهنه شدن لیاسها در لباسشویی می‌توانید از یک ترفند مقرون به صرفه و مفید ک کار شما را راحت می‌کند؛ کمک بگیرید. در این ترفتند با اضافه کردن اندکی فلفل سیاه به ماشین لباسشویی، رنگ لباس ها را تا مقدار زیادی ثابت نگه خواهید داشت. فلفل همانند کاغذ سنباده سبکی عمل می‌کند. صابونها و پودرهای به جامانده را از روی لباس ها پاک خواهد کرد. برای این کار، یک قاشق چای خوری فلفل سیاه به ماشین لباسشویی به همراه شوینده معمولی اضافه نمایید.

فلفل سیاه به عنوان یک محصول طبیعی و زیست محیطی به کار می‌رود. فلفل برای حفظ رنگ لباس ها مفید است. یک قاشق چایخوری دانه فلفل سیاه را مستقیماً داخل درام ماشین لباسشویی بریزید. دمای ماشین لباسشویی بسیار پایین قرار دهید. پس از اتمام برنامه ماشین لباسشویی، لباس های شما تمیز خواهند شد. همچنین رنگ آنها روشن تر جلوه می‌کند. قدرت سایندگی فلفل، باعث پاک شدن هر آنچه از مواد شوینده بر روی لباس ها باقی مانده است؛ می‌شود.

ریختن ادویه های خوراکی در لباسشویی

علاوه بر فلفل سیاه، مواد یا مواد غذایی دیگری نیز وجود دارد که از رنگ لباس های ما محافظت می‌کند. به عنوان مثال، آب لیمو که به مواد شوینده اضافه می شود به سفید شدن لباس های سفید و روشن شدن رنگ لباس های پژمرده کمک خواهد کرد. همچنین نمک درشت رنگ لباس های تیره را زنده می کند. می توانید آن را در درام ماشین لباسشویی اضافه یا برای شستو شوی دستی از آن استفاده کنید.

در این صورت، لباس‌های تیره را در لگنی قرار دهید که در آن دو قاشق غذاخوری نمک درشت، یک لیوان چای و یک لیوان سرکه را با هم مخلوط کرده‌اید. همچنین سرکه برای از بین بردن باقی مانده مواد شوینده از روی لباس ها مفید است. علاوه بر اینها، سرکه  یک نرم کننده طبیعی عمل  نیز هست؛ 200 میلی لیتر سرکه به لباس های شسته شده اضافه کنید. پس از آن، لباسها بسیار نرم خواهند شد. بوی سرکه به محض اینکه لباسها خشک شوند از بین می رود.

برای لباس های تیره نیز می توانید از قهوه یا چای سیاه استفاده کنید. برای این  کار، 2 فنجان از نوشیدنی مورد علاقه خود را دم کرده و به کشوی مواد شوینده اضافه کنید. البته به یاد داشته باشید که  از آنها برای شستن لباس های مشکی یا خیلی تیره نیز استفاده می‌شود.

آیا ریختن فلفل در ماشین لباسشویی ممکن است مشکلی ایجاد کند؟

این کار از روش های طبیعی و بسیار سریع و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. با این حال غیر ضروری نیز می‌باشد. ممکن نیست برای ماشین لباسشویی مشکلی ایجاد نماید. اما روش های بهتری نیز برای جلوگیری از کهنه شدن لباسها وجود دارد. برای مثال خرید مایع لباسشویی با کیفیت. همانطور که لباس های کودکانتان را با مایع می‌شویید و دوام پانها بیشتر است. با لباسهای خود نیز به همین شکل برخورد کنید.

سایر روش های جلوگیری از کهنه شدن لباسها

برای لباسهای حساس یا جنس های لطیف تر از بازه های زمانی خاص برای مثال، بعد از هر ده بار پوشیدن، برای شستو شو استفاده کنید. همچنین می‌توان لباس ها را با آب سرد بشویید و حجم شستوشو را در ماشین لباسشویی کاهش دهید. این کار باعث کاهش فشار بر روی لباسها و در نتیجه بهتر شسته شدن آنها نسبت به قبل خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل